Strony

sobota, 29 września 2012

7 miesięcy

Na śmierć zapomniałam, że nie podsumowałam ostatniego miesiąca życia naszej pociechy. Z nowych umiejętności nabytych w ostatnich tygodniach mogę wymienić:
- siadanie na dupce. 
- stanie przy meblach pionowo trzymając się jedną ręką.
- siadanie na dupce po uprzednim staniu pionowo przy meblach :D

Alunia już niezwykle rzadko zalicza glebnięcia, głównie jak się rozproszy albo na coś zagapi. Albo jakaś zabawka podstawi jej nogę. Zgina kolanka i klapie na tyłeczek, by po chwili znów stawać. A wstaje bardzo ładnie, podginając jedną nóżkę, stawiając stopkę płasko i dźwigając całe ciałko do góry, podciągając się rączkami. Samodzielna bestyjka :D Prognozuję, że przed ukończeniem 8 miesiąca będzie już sama łaziła. Jak się urodziła miałam nikłą nadzieję, że może na święta Bożego Narodzenia będzie chodziła i rozdawała prezenty, ale nie doceniła własnej pociechy :) Do świąt to ona będzie biegać!

Żywieniowo bez zmian : w nocy 3-4 karmienia butlą (ok pół litra mleka wypija...) w dzień kaszki, owocki, kleiki, zupki - wszystko łyżeczką. Podobno Marzenie zjada bardzo ładnie. Ja i Małżon wyczyniamy cuda, żeby udostępniła otwór gębowy w celu włożenia łyżki z ładunkiem.

Zęby w odwrocie - dwie jedynki na dole widać do szczęścia wystarczają, nowych nie widać. Dziś przyłapałam Dzidziulinkę, jak stała przy naszym wysokim brodziku i zębami gryzła metalową listwę! Dźwięk był taki, jakby ktoś dłutem w to skrobał! (może ma za mało żelaza w diecie? :D)

Plan dnia znów zmodyfikowany. Coraz częściej zdarzają się tylko dwie półgodzinne drzemki w ciągu dnia. Podobno Marzenie sypia dłużej (może coś jej dosypuje?!)

Ulubione zabawki: (uwaga, drastyczne!)
- centymetr krawiecki
- komórki
- kable
- pilnik do paznokci!
- torebka foliowa!!!

Ach, nie mogę się napatrzeć jak ona cudownie siedzi!

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A ja jakoś tak bałam się, że ona będzie koślawo siedziała, bo miała stwierdzone to skracanie prawego boku. A jak widać wszystko się wyrównało pięknie! Niepotrzebnie panikowałam, ale jak tu nie panikować przy pierwszym dziecku?

      Usuń
  2. Ohh jaka zdolna dziewczynka! Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdolna, zdolna. Aż się boję co będzie jak między ludzi pójdzie :P

      Usuń
  3. O widzę, że takie same zabawki jak i u nas:) gratulujemy 7 miesięcy:)i wszystkiego naaaaaj:)

    OdpowiedzUsuń