Strony

sobota, 4 maja 2013

wiosenne porządki czytelnicze

Już od dawna nosiłam się z zamiarem odkurzenia domowej biblioteczki. Było to trudne, bo moje zbiory podzieliły się w ciągu ostatnich lat na 3 części rozrzucone po moim starym mieszkaniu które zajmuje siostra, u rodziców (które kiedyś tam wywiozłam) i te które posiadam obecnie w nowym mieszkanku. Cześć z tych książek nie znalazła miejsca w moim sercu, a zatem nie mam też dla nich miejsca na półce. Dlatego przejrzałam to co jest u rodziców i u mnie, (do starego mieszkania nie mam na razie dostępu) i znalazłam 20 tytułów, którym chciałabym znaleźć nowy dom. Wystawiłam książki na allegro , ale jeśli ktoś z Was obserwatorów pragnąłby posiąść którąś z nich, to oferuję darmową przesyłkę lub wymianę na inną ciekawą książkę. Serdecznie zapraszam! 

                 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz