Strony

wtorek, 15 maja 2012

zabawa

Mama Magenisiowa zaprosiła mnie do zabawy blogujących mam, więc aby łańcuszek się nie przerwał - jedziemy!
 
Zasady zabawy są proste:)
  1. Zdradź, kto zaprosił Cię do zabawy
  2. Wymień 5 kosmetyków, bez których nie wychodzisz z domu (podaj nazwy producentów, możesz zamieścić zdjęcia)
  3. Zaproś 5 innych osób
No i jak ja mam podejść do tematu, skoro jestem pracownikiem polskiego producenta kosmetyków? :) Moje kosmetyki to w 90% kosmetyki przyniesione z pracy, a w przypadku wiekszości kolorówki sama projektowałam opakowania. Nikt z firmy nie doceni reklamy, jaką tu zrobię, ale produkty mojego pracodawcy uważam za dużo lepsze od np: Avon, a kremy, toniki i demakijaże postawiłbym na tej samej półce, co Garnier.

  1. Puder w kamieniu z serii Celebrities Beauty firmy Eveline Cosmetics
  2. Pomadki w kredce Lovers Rouge (ale nie mam pjęcia, czy już je wypuścili na rynek, bo od pół roku nie wiem co się w firmie dzieje)
  3. Tusz do rzęs Big Volume Lash

oraz dwie inne rzeczy nie z Eveline Cosmetics:
     4. żel pod prysznic Covet by Sarrah Jesica Parker (cudowny zapach, ale niepraktyczne opakowanie)
     5. perfumy Addict 2 od Diora

Do dalszej zabawy zapraszam:

 Mandarynkową Mamę
Przyszywaną
Duśkę
Panią Mleczkową
Gosiarellę

3 komentarze:

  1. Dzięku Kochana za zaproszonko :D jesteś już drugą osóbką która mnie zaprosiła :) ja niestety noszę przy sobie tylko krem nivea :P więc 5 rzeczy nie uzbieram, jeszcze raz dziękuje ! buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, muszę się zabrać za tego posta, bo wypadła mi 2 nominacja ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe :-) Miałam ten sam problem, co Duśka :-) Był nawet taki moment, że zastanawiałam się, czy może dodać sudokrem do pupy Daniela?

    OdpowiedzUsuń