Strony

czwartek, 16 sierpnia 2012

7 rzeczy których o mnie nie wiecie

No dobrze, skoro już któraś z kolei osoba wytypowała mnie do kontynuowania łańcuszka to nie mogę w nieskończoność ignorować tego tematu. Chociaż trudno mi wybrać jakieś fakty z mojego życia, żeby były ciekawe, ale żebym nie czuła się zażenowana, gdy ktoś będzie o nich czytał :) Dziękuję za wytypowanie Magenisiowej Mamie i Mamie Doskonałej.


1 - Moim największym marzeniem, które zapewne nigdy się nie spełni, jest posiadanie zbroi bojowej, landmate'a, czegokolwiek wyglądającego jak mechawarior, do którego można wsiąść i dumnie łazić po mieście :D
2 - Na przełomie liceum i studiów byłam gotką. Posiadanie tylko białych i czarnych ubrań bardzo ułatwiało kwestię prania :D Zostało mi z tego zamiłowanie do typowo kobiecych fasonów z koronkami i bufkami, oraz do butów na wysokim koturnie.
3 - Uwielbiam prasować...
4 - Ukończyłam Liceum Plastyczne i wydział wzornictwa przemysłowego na ASP.
5 - Prawie wylądowałam na studiach magisterskich na Politechnice na Tajwanie. Na szczęście w porę poznałam mojego Małżona i zmieniłam plany. Poza tym przeraziła mnie wizja intensywnego rocznego kursu chińskiego, który miałam przyobiecany tam na miejscu oO
6 - Słucham muzyki ostrej i nietypowej (System of a Down, Garmarna, Nightwish, Tool, Coma, Ramstein, Żywiołak)
7 - I na koniec najstraszniejsze - kiedyś rysowałam w stylu manga i całkiem dobrze mi to szło :D

Do zabawy dalej zapraszam: (jeśli już któraś to przerabiała to sorry)
Przyszywaną
mamę Blanki
Duśkę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz