Strony

sobota, 1 września 2012

bałagan

Napatoczył mi się przekomiczny serial w TV, jakaś "perfekcyjna pani domu". Nie mogłam oderwać oczu zafascynowana cudownymi wstawkami reklamującymi różne niezbędne w domu produkty chemiczne. Gdy wymuskana blondyna opowiadała jak przywrócić blask domowej kolekcji brylantów normalnie spadłam z podłogi! :D To jest serial komediowy? Czy autorzy nie czują absurdalności tego programu? Może bez tych wstawek produktplacementowych jeszcze bym to jakoś łyknęła, ale w obecnym kształcie mogę się z tego jedynie śmiać :D Pani prowadząca pasuje tam jak pięść do oka. W życiu nie podejrzewałabym jej o posługiwanie się większym urządzeniem czyszczącym niż wacik do demakijażu.

No a potem odkryłam, że kolana mojej pociechy po całodziennych wędrówkach po mieszkaniu zmieniły kolor z różowego na szaro-brązowy i przyjrzałam się krytycznie mojemu mieszkanku, próbując sobie przypomnieć kiedy ostatni raz wyszorowałam podłogi (tak porządnie, nie tam jakieś takie muskanie mopem) i wyszło mi na to, że chyba jeszcze przed ciążą :D Tak więc gdy Młoda w końcu udała się na zasłużony odpoczynek przystąpiłam do dzieła. Energii starczyło mi na kuchnię i podłogi, reszta musi poczekać do jutra. Piekarnik ze specjalną dedykacją zostawiam Małżonowi :P Ciekawe co powie na propozycję odmalowania niektórych ścian? :D

Generalnie uważam, że u nas jest czysto i jedynie okazjonalnie bywa brudno. Na 30 metrach bałagan występuje w innej skali, niż w większych mieszkaniach i domach. Np w 300 metrowym domu moich rodziców jakoś kurzu nie widać, a na pewno tam jest. Bałagan też jest, ale jest więcej miejsca, żeby go ominąć :P Dlatego naszego mieszkanka staramy się nie zagracać, a od kiedy Dzidziulinka podróżuje odkurzamy co 2 dni. Ale czasem się zwyczajnie człowiekowi nie chce.. przez kilka dni :P

4 komentarze:

  1. u nas też odkurzacz chodzi co dwa dni, ale chodził też przed przyjściem na świat małej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dodatkową plagą są moje długie i kręcone włosy, które są dosłownie wszędzie!

      Usuń
  2. Kochana, to jest hicior, a ta pani jest odkryciem telewizji tvn!

    OdpowiedzUsuń