Strony

czwartek, 8 listopada 2012

candy

A oto i zapowiedziane Candy! Właśnie minął rok odkąd goszczę na blogspocie. Z tej okazji mam dla Was małą niespodziankę. Dzięki uprzejmości firmy Eveline Cosmetics, w której pracuję do wygrania są kosmetyki. Nagroda główna to 5 produktów z serii bioHialuron:

oczyszczający płyn micelarny
mleczko do ciała ujędrniająco-wygładzające
pro-regenerująca błyskawiczna maseczka żelowa
delikatna emulsja do demakijażu
i do wyboru jeden z dwóch kremów:
nawilżająco-kojący krem na dzień i na noc dla cery naczynkowej
lub
ultranawilżający krem na dzień i na noc 30+
szczegółowe opisy kremów można znaleźć tutaj

Dodatkowo rozlosowane zostaną 3 zestawy maseczek, peelingów i innych mazideł na zmarzniętą zimą mordkę.

Zasady są jak wszędzie proste:
1 - zgłosić w komentarzu chęć wzięcia udziału w losowaniu.
2 - umieścić na swoim blogu minibanerek i podlinkować go do tego posta.


3 - fejsbucha nie mam, ale jeśli ktoś ma i chciałby tam również rozpromować moje Candy, to będzie mi bardzo miło.
4 - oczekiwać wyników losowania 30 listopada! 

I jeszcze kilka słów na zachętę :) 
(nie, nikt mi za to nie płaci, ale może chociaż premie za październik w końcu dostaniemy! Bo ja na pieluchy potrzebuję, grr....)
Z serii bioHialuron używałam do tej pory kremu 30+, mleczka do demakijażu i maseczki. Jestem z nich bardzo zadowolona, nie uczulają, nie podrażniają (jak to czyni na mnie np Nivea), mają naprawdę ładny zapach i konsystencję. Moim typem jest maseczka żelowa. Skóra po niej naprawdę odżywa, staje się nawilżona i jędrniejsza! Z czystym sercem mogę także polecić inne kosmetyki firmy Eveline Cosmetics. Miałam okazję wypróbować wiele z nich i nigdy nie zdarzyło się, że mnie uczuliły albo podrażniły. Z kosmetyki kolorowej gorąco polecam odżywki do paznokci z serii Nail Therapy. Przychodząc do pracy w Eveline Cosmetics miałam paznokcie zniszczone i rozdwojone niemal do połowy płytki (tak sobie je załatwiłam złotą odżywką Sally Hansen, ale chyba trafiłam po prostu na podróbkę). Wyleczyłam je sobie w kilka miesięcy odżywką diamentową! Do tej pory jej używam, nigdy mnie nie zawiodła. 

Zachęcam do zapoznania się z ofertą kosmetyków firmy Eveline Cosmetics na stronie www.eveline.eu 

21 komentarzy:

  1. No to ja się zgłaszam a co:)
    Lubię kosmetyki Eveline , więc chętnie przygarnę te cudeńka:)
    obserwuję, banerek jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chcę zgłaszam się :)
    banerek na blogu i obserwuję i śledzę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się chętnie zgłaszam, mam krem z tej serii jeszcze w folii co prawda więc nie wiem nawet czy sie u mnie sprawdzi ale co tam-kosmetykow nigdy za wiele:) Baner wstawię później.
    I gratuluję wytrwałości w blogowaniu , życzę również dalszej weny i świetnych tekstów:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam Cię :P ufff zapomniałam że nazwę zmieniasz :P

    Będę rady potrzebować :P bo na grafice się nie znam, a małżon mój kochany sprezentował mi ten magiczny długopis :P pytanie brzmi :P jaki programik do np. ogarniania komiksów się nada :D
    najlepiej darmówka heh ;P

    Co do candy no ja się piszę i zaraz linkuję banerek do candy :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do rysowania to jednak polecam Photostopa. Wiele osób korzysta z Gimpa. Jest całkowicie darmowy, ale raczej nie tak zaawansowany jak Photoshop.

      Usuń
  5. ja ja ja :))))banerek już stoi:)


    ten tusz z Eve jest boski:) mogę go reklamować;) nie pamiętam już kiedy miałam tak świetny tusz:) dziekuję:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny minus tych naszych tuszy jest taki, że jest w nich jakoś tak mało masy ;/ szybko się kończą. Ale tusz i tak ma pół roku przydatności do zużycia po otwarciu, więc w sumie tej masy jest akurat.
      A do tego co masz to akurat ja całkowicie sama projektowałam opakowanie :) (chwalipięta)

      Usuń
  6. To ja też! PS. Wrzuciłam na fejsa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To poproszę jeszcze jakiegoś linka koło banerka :)

      Usuń
    2. O sorry... Nie ogarniam klasycznie... A zdjęcie nie podlinkowane???

      Usuń
    3. Uprzejmie donoszę, że banerek jest podlinkowany - klikasz i trafiasz bezpośrednio tu. Był od samego początku :P

      Usuń
    4. A to przepraszam :P widać źle kliknełam :P

      Usuń
  7. To ja też. Odkryłam Ciebie przez przypadek i utaj się rozgoszczę na dłużej :D
    A kosmetyki Eveline chętnie wypróbuje. Jeszcze nie miałam z nimi styczności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się zgłaszam koniecznie:)
    Banerek już widnieje u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja spróbuję szczęścia :)
    Banerek jest już u mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa. Przyłączam się i ja.
    Banerek na pasku bocznym na http://roznosci-vivien.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Stanę w kolejce ;)
    Baner zaraz będzie na mama-kangurzyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowne nagrody :) Zgłaszam się!
    obserwuję i wrzuciłam banerek
    http://rincewind99.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. z miłą chęcią przygarnę kosmetyki :)
    banerek jest : okiemnadin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń